Dethleffs caravans: Mooie en goed onderhouden Dethleffs New Line 1991 + voortent

Aangeboden: Mooie en goed onderhouden Dethleffs New Line 1991 + voortent Prijs: € 2.250,00

Mooie en goed onderhouden Dethleffs New Line caravan uit bouwjaar 1991.

Mijn kleindochter plaatst deze advertentie voor mij, omdat ik zelf niet beschik over een computer.

Wij willen onze caravan verkopen, omdat wij op een dergelijke leeftijd zijn gekomen dat het niet meer reeel is om met de caravan op vakantie te gaan! We hebben er jaren plezier van gehad.
De caravan staat op dit moment bij mij thuis in ZWOLLE!!

De caravan weegt leeg : 770 KG
De caravan mag beladen worden tot : 1015-1020 KG
De caravan heeft een opbouw van : 4.65 meter
De caravan is 2.10 meter breed

De caravan beschikt over 4 slaapplekken 1 vast bed (2 pers) en van de zithoek kun je ook nog een 2 pers bed van maken.


Er zitten een hele hoop accescoires bij, omdat ik in één keer overal vanaf wil.
- Dorema voortent ( 2.50 meter diep en 5.50 meter breed)
- Luifel
- Stormband (vast genaaid op de voortent)
- Grondzijl
- Vuilwatertank
- Ingebouwde radio
- Buitenspiegels voor op de auto
- Vast bed

VOOR VRAGEN:
Je kunt contact opnemen met F. Eikenaar te Zwolle op nummer 038-4652777 NIET na 22.00 uur!!
Als u interessse heeft dan kunnen we een afspraak maken voor een eventuele bezichtiging!
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Dethleffs caravans